Billedanalyse og reklamer

Analyse og produktion af reklamer  – et færdigt forløb klar til brug

Eleverne skal i dette forløb lære om  reklamernes virkemidler og derefter selv fremstille , analysere og udgive en reklame

Her  kan ses et helt undervisningsforløb til arbejde med billedlige virkemidler og reklamer:
Forløbet er udafbejdet af Maja Iven Ulstrup i PDF-format.

Det er lige til at tage i brug  og kan hentes her:  Analyse og produktion af reklamer

Om forfatteren

Morten Ulstrup har skrevet 24 artikler for IT-værktøjer til lærere, forældre og elever.

Resumé Lærer på Skovvangskolen i Glostrup. Bor i Hvidovre . Gift . Har 2 dejlige døtre. Elsker musik - både at spille det og at høre det ude på spillestederne Introduktion Arbejde: Musiklærer, ITvejleder, Optaget af Cloud Computing, brug af IT som værktøj i undervisningen.Nye undervisnings-former via brug af ITog Multimodalitet Privat: Gift har 2 voksne børn Elsker at spille musik, køre på rulleskøjter, skøjter , ski , løbe , cykle, sejle kajak

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *